لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 131829
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

20:44 , شنبه 28 شهريور 1394 , ترانه

 ازمادرم شنیدم شیرش راحلالم نمیکند

اگربه ناحق ظلمی به کسی کنم...

توکه قلبم راویران کردی باعشقت...

مادرت به توچه گفته بود؟؟



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت21:04---7 مهر 1393
سر بزن و نظر بذار.http://hasti70.loxblog.com

♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت0:26---4 مهر 1393
من یـــــــــــــک زنم...

موهآے یڪــ زטּ خَلقــ نشُدهــ بَرآے پوشــآندهــ شُدنــ...







بَرآے بآز شُدنــ در بـــآد...



یآ برآے جَلبــ نَظر...



موهآے یڪــ زטּ خَلقــ شـُدهــ بَرآے \"عِشــ❤ـقَشــ\"...



ڪـﮧ بنشـینَد و شــآنـﮧ اَش ڪـُـند و...



دیوآنــــــﮧ شـَوَد... دیوآنــــــﮧ شـَوَد...امروز تولد بهترین دوستمه خوشحال میشم بیای تولدشو تبریک بگی


محمد و مونا
ساعت5:43---4 مرداد 1393
مــــــامــــــان!!!

لحافه من آبی بود چرا رنگش سفـــید شده؟؟؟

بالشتم از پنبــــه بود چرا مثل سنگ شده!!!

بابایی تو که میدونستی از تاریکی میترســم, چرا لامپ روشن نکردی؟؟؟

مگه داره بارون میاد!!!اخه همه جا بو خـــاک میده......

من که دیروز حموم بودم, چرا منو شستن!!!

عشـــقم چرا گریه میکنـــــی؟؟؟آروم باش

مگه زنده بودم ارزشمو فهمیدی؟!؟!؟!؟!؟!....
*آپم*


atefeh
ساعت14:32---3 مرداد 1393
گاه گاهـﮯ בل من مـﮯگیرב

بیشتر وقت غروب

آن زمانـﮯ که خـב ا نیز پر از تنهایـﮯ است و

اذان בر پیش است

من وضو خواهم ساخت

از خـב ا خواهم خواست که

تو تنها نشو ـﮯ و

בلت پر ز خوشـﮯ های בماבم باشـב


EhsAn
ساعت0:09---27 تير 1393


محمدامین
ساعت13:20---1 تير 1393
براے فـراموشـےِ تـو
هیچ راهـے وجـود ندارد ..
خـودم را بـہ هـر راهـے ڪـہ مـے زنم
روزے با تـو رفتـہ بـودم ..


محمدامین
ساعت7:20---31 خرداد 1393
ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ

ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ …

ﻣﺜـﻞ ﺩﯼ , ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ , ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ

ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــﺎﻥ

ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ

ﺁﺭﺯﻭﻫـــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ

ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ ….

ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــدنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــﻦ

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ ..

مرسی بهم سر زدی


parisa
ساعت13:24---27 خرداد 1393
گاهی باید بی رحم بود

نه با دوست نه با دشمن بلکه با خودت …

و چه بزرگت می کند آن سیلی که خودت میزنی به صورتت
به سلامتی هر کس که درونش داره میسوزه اما ترجیح میده لبهاشو بدوزه…پاسخ:


احسان
ساعت19:38---26 خرداد 1393
عالی بود

❤آشیانه ای برای پرواز❤
ساعت1:40---26 خرداد 1393
اشکي که بي صداست
پشتي که بي پناست
دستي که بسته است
پايي که خسته است
حرفي که صادق است
شعري که بي بهاست
دارايي من است


ارزاني تو باد...
آرزویی بکن … شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد …


... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...(parisa)
ساعت11:54---24 خرداد 1393
اون فک کرد همه مث منن ، رفت سراغ بقیه

منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه !
_________
راستی عزیزم رمزم بهم بدی ممنون
وقتی عبارت ” خدا را به یاد داشته باش “ را می خوانم در ذهنم و در قلبم گزینه ” همیشه ” را برایش تیک می کنم …


parisa
ساعت20:37---23 خرداد 1393
رفــتــﮧ ای ؟

بـــﮧ درک !

هنــوز هم بهـــتریــن هـا وجـــود دارنـــد

دنــبال ڪسی خواهــــم رفــت ڪــــﮧ مــرا

بـــﮧ خاطـــر خــودم بــخواهـد

نـه زاپــاسی برای بازیـچـه بودن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: